Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

SEX-DRUGS ΄Ν HOUSE (PART 2)

To παλικαρι αναφερει:
Ειχα παει πλεον σε μια αλλη κοινωνια...Σε ενα κοσμο με πολλη μικροτερο πληθυσμο απο αυτον που ζειτε.
Οταν φτασεις σε αυτο το σημειο υπαρχουν δυο δρομοι,ο ενας οδηγει στην αποτοξινωση,στο comeback και ο αλλος οδηγει στο θανατο....
Βρισκομουν σε μια κατασταση απελπισιας,η μανα μου δεν μου εδινε λεφτα γιατι ηξερε οτι θα τα χαλασω στη πρεζα και στα τρυπακια μερικες φορες...
Οι καινουργοι φιλοι μου πλεον βοηθουσαν οσο μπορουσαν την κατασταση αλλα και παλι δεν εφταναν τα χρηματα για μια ολοκληρη δοση...
Στα 23 μου χρονια αναγκαστηκα να ζητιανεψω για να μπορεσω να ανταπεξελθω στα ζητηματα του οργανισμου μου...
Εκει καταλαβα την μεγαλυτερη απορριψη στην ζωη μου,δεν σου μιλαει κανεις,δεν σε βοηθαει κανεις κανουν ολοι πως δεν σε βλεπουν,γιατι θεωρουν οτι δεν θα βρεθουν ποτε σε αυτη την κατασταση ουτε αυτοι ουτε τα παιδια τους...εγω ηξερα ομως οτι δεν ειναι πολυ μακρια ο κοσμος που ζουσαν απο τον δικο μου....ολα αλλαξαν σε μενα μεσα σε μερικα λεπτα...αυτοι δεν το ξερουν...
Εζησα σε αυτο το "ΤΡΥΠΑΚΙ" για 4 ολοκληρα χρονια...
4 χρονια θλιψης,μοναξιας....απογοητευσης...αλλα ημουν σε ενα δικο μου κοσμο....ωσπου....
Στα 27 μου χρονια βρεθηκε ενα αγγελος σε μορφη ανθρωπου και μου εδωσε το χερι του...Μια κοπελα μου σηκωσε το κεφαλι ψηλα,με ξυπνησε και με βοηθησε να επανελθω στην αρχικη μου κατασταση...
Με πηγε λοιπον σε ενα κεντρο αποτωξινωσης...οι γιατροι δεν μου εδιναν και πολυ σημασια...(ημουν σε αθλια κατασταση)...Η Αγγελικη ομως πιστευε σε μενα...
Μετα απο ενα χρονο θεραπειας καταφερα τελικα να επανελθω....
Δεν προκειται να ξαναπεσω σε αυτο τον "γκρεμο" οτι και αν συμβει στην ζωη μου...
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΓΑΠΑΩ!

3 σχόλια:

sick είπε...

a kala esy exeis xazepsei teleiws!

Because of you... είπε...

Τυχερος που βρεθηκε στο δρομο του η Αγγελικη... Μια κοπελα παντα σωζει την κατασταση...

Υ.Γ.Ελπιζω καποτε να σωσει κι εσενα!

Καλο μηνα!

Unknown είπε...

Φιλαράκι συγκλονιστική η ιστορία σου,ελπίζω τώρα να είσαι καλύτερα.
Βρήκα εντελώς τυχαία το blog σου ψάχνοντας την θέση των δικών μου....vampirelles στο google :)